Search for Budak Hilang

My Beloved Flower (Follower)

Tak guna nye Computer!

Salam kepada semua pembaca setia!
Saya skang ni ade masalah besar ngan komputer saye ni!
Tadi, saya nak update blog, saya dh type panjang2 dah..
Tibe2 jew ade pop up message ckp nak restart..
bengang ah
Dia restart sendiri..
Saya kira berapa banyak kali dia restart...
Sekali dia keluar pop up dia kene restart 3 kali!
Pastu, AVG 9.0(Anti Virus) saya kene delete dari komputer..
X tau nape..
Memang dah berpeluh gile dh takut kene format komputer..
Dah lah banyak game dlm komputer ni...
Lepas dah install blik AVG 9.0, tengok cam dah elok dah, tpi,
Bile dah type http://idamzprocomputer.blogspot.com/ kat search tu, tibe2 je restart blik! mmg panas!!!!!!!
Aduih! takut tol nnti kene marah ngan bapak!
Abg pon ngah berusaha nak elokkan blik!

Habis tu, update blog ni pkai ape?
Ans= Laptop kakak

K lah..nak repair lagi
Selamat Berbuka Puasa

No comments:

Post a Comment