Search for Budak Hilang

My Beloved Flower (Follower)

Mesti Penat Setiap Kali Hari Sabtu!

Aduihh.. Assalamualikum kepada semua rakan2 saya yang membaca
Memang penat setiap Hari rabu. Mesti rasa nak minum 4 botol besar.
Mase rehat je mesti ktorang gi perhimpunan pastu main bola 30min
Mmg penat gilew! Lagi2 kalau main 2vs2. Sikit kan?
Tu lah sebab penat.
Tapi, tdi mase main, tibe2 je Cikgu BM datang menerjah ktorang..!
Memang terkejut dan takut.
Nasib baik Iman Heisham bgi clue kat saya sorang je smbil dia lari
Saya pon terpaksa pecaye pastu lari ikut dia.. Sambil lari sye dengar suara Cikgu!
Dia ckp 'Assalamualaikum!!! Puasa x ni!? Badan dh kering tak dak air'
Nasib baik dia tak nampak saye! Hari yg memenatkan dan LUCKY DAY for me
Mase pelajaran Science, saya letih pastu saya pon amek Handphone kawan saya and Bluetooth ape yang patut. Ape lagi, semua saya amik!
Oklah. Dah ketulusan idea!!!!!
Selamat Berbuka dengan Kurma yang manis! "Manisnya Kurma Ini"bak kata SEPAH
BYE!

No comments:

Post a Comment