Search for Budak Hilang

My Beloved Flower (Follower)

Aku jatuh laut???

Hello mountain dew
Do Do Do Do Do the dew
Hehe..
Ni sbnarnye citer lame..
Aku je yg mls nak share ngan korang..
Tpi dh alang2 aku x de idea ni,
boleh kita SHARE
Boleh?

Boleh x bleh aku nk share gak
Peduli ape aku
Pada 1989, aku pergi ke Pantai Merdeka yg terletak di Kedah Darul Aman
(Tarikh aku x ingat)
Aku and Family sedang happy menghirup udara panas pantai itu
Aku pon berjemur di tangga yg berhampiran dengan tebing pantai

Muka aku berpeluh
Aku cuba untuk membasuh mukaku
Aku pon turun tangga dengan pelan smbil mmndang ombak yg kuat &deras
Aku pon mengambil air itu
Tetapi aku terpijak sesuatu yg licin yg melekat kt tangga tu
Aku pon terjatuh
Aku  lemas

Q=Are u dead?
A= Sadly yes, but i lived

haha
X lemas..
Aku smpat naik blik..
Baju and sluar aku basah

K,kesedapan air mountain dew dh abis
Gotta throw it
Daa! Wassalam


No comments:

Post a Comment